Problem

Jag har ett problem. Har verkligen planerat att stanna har i Brisbane och jobba till Februari, Mars nagon gang sa att jag har tjanat ihop tillracklig med pengar for att bara kunna resa runt och se det jag vill se.
Problemet ar att om jag stannar har i Brisbane sa lange sa har jag bara runt en och en halv manad pa mig att resa runt, vilket inte ar tillrackligt om man vill se mer. Jag funderar starkt pa att stanna har i tva manader langre.
Kollade runt pa flygvaruhuset idag om jag kunde andra min hemresa, men jag hittade ingenting, sa jag mejlade dem.. Far se imorn om jag har fatt nagot svar.


Kommentarer
Postat av: Papap.

Tjabba... Du kan nog glömma flygvaruhuset tror jag... De är ju så att säga bara mäklarna av resan. När du väl beställt o betalt så är de i princip borta. Du får nog tala med bolaget som du är bokad med istället. Var det inte BA du flög med??? Du måste nog tala direkt med dem. Bara de som kan gå in i sina egna system och ändra förstås. När mamma och jag ändrade våra biljetter för ungefär 150 år sedan så tror jag att vi fick betala 100 dollar per skalle men det var inga problem att göra det... Ply

2008-12-08 @ 22:04:06
Postat av: Camilla

Nu får jag ju vänta ännu längre innan du kommer hem!



But do that makes you happy my friend

2008-12-09 @ 16:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0