Hey

Idag krossade jag arton hundra glas pa jobbet och trodde jag skulle do. Jag lyckades dock halla mig ganska kall, sopade upp allt fort och fortsatte sedan jobba. Grattis till mig, pa bada punkterna.

Nar man tar bestallningar sa fragar folk alltid om man kan rekommendera nagot. Vad tror de? Jag ar servitris dar, jag har inte rad att ata en sketen javla brownie for hundrafyrtio spann.
Tio minuter efter att jag hade tankt den tanken sa serverade Dennis (min supervisor)  massa efteratter som vi fick ata. Kandes mycket bra. Smakade mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Papap.

Du är så duktig lilla Dagny.... Ply

2008-12-09 @ 20:21:03
Postat av: mami

Dagny kom hit och spill ooo Dagny, fem droppar till......

Kram/mami

2008-12-10 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0