Gott nytt ar

Mina tva nya engelsk-engelska favoritord; Knickers (trosor) och fags (cigaretter). Jag anvander de sa ofta jag kan.

Goon, mina kara lasare, ar helt enkelt en pase med vin, i Sverige aven kallad bag in box konstigt nog.
Kallas goon helt enkelt for att urinvanarna har alltid dricker det och nar det ar slut sa blaser de upp pasen och sover med den som en kudde. Och deras ord for kudde ar goon. Simple as that.
Och alla backpackers dricker goon for att det ar billig skit som smakar okej. Det ar allt annat an vin dar i. Ungefar som korv. Det ar allt annat an kott dar i.
Fiskagg ar en av huvudingredienserna i goonet, men det namns valdigt sallan. Undrar varfor.

Haromdagen pa restaurangen var Tinas farmor dar, utkladd till en ganska ung gaykille. Han bestallde en "Hazelnut latte, please", fast med Tinas farmors rost. Urkul!

Just nu ar klockan halv sex pa morgonen och jag ska ga och lagga mig snart. Klockan tolv ska jag och Carro ga till stan och inhandla lite nyarsklader och sedan ska vi ha knytkalas i hennes share house.

Det har blir nog mitt sista inlagg det har aret.
Gott nytt ar alla!

Kommentarer
Postat av: Tina

jamen jag säger ju det,,Kärringen dyker ju upp överallt..försökte att skicka ett ljudklipp till dej när jag prata så,men det funkade inte att få iväg=(( kram på dej..

2009-01-03 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0