Fan

Trodde inte att jag skulle saga det har men ibland langtar jag faktiskt hem till Kristinehamn. Till min lagenhet dar det spokade. Att komma hem fran skolan och ligga i soffan och vanta pa att min van skulle komma hem fran sin skola. Sa att vi tillsammans kunde ga till Matbutiken och handla trocadero och kokoschoklad som vi sedan satt och at ute pa balkongen samtidigt som man talade om allt.
Eller att ta bussen till varandra klockan 10 pa kvallen, bara for att nagon kanner for att tala, och sedan aven da sitta ute pa balkongen i en evighet och bara tala och lyssna.
Att brottas i sangen och ta miljoner fula kort som man sedan skrattar at i en evighet efter.
Jag saknar min lagenhet och det som fanns dar.

Kommentarer
Postat av: mami

Hej Gumman!

Det är bara mänskligt att man känner så ibland, allt kan ju inte bara vara perfekt. Jag längtar efter dej, hoppas att ditt godis kommer fram snart så att du får frossa i det.

Kram Mami

2008-12-11 @ 10:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0