Den har bjuder jag pa

Varldens fulaste bild har tagits pa mig, men jag kanner att jag maste dela med mig av den.
Forst av allt sa ser jag ut som en bebis, har ett precis likadant kort tagit av mig nar jag ar liten, i en rod overall vid bjorkebolsvagen tror jag. Det som ar skrammande ar att jag ser precis likadan ut. Jag ser inte ens aldre ut pa den har bilden. Usch.
Men. Det stora menet. Det ar sa harligt genuint att jag bara vill skratta igen.
Det ar taget runt klockan halv sex pa morgonen, dagen efter julafton. Jag vet inte vad jag skrattar at, men kortet ar taget precis i klimaxet skulle jag tro. Jag haller min goon i handen och ar fullstandigt nojd med min situation.
Hej Australien.











Kommentarer
Postat av: FARMOR

SAMMA JÄTTE GOA TÖS, LITEN SOM STOR,BAMSEKRAM

O ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR



2008-12-29 @ 22:37:00
Postat av: Papap.

Hahaha... pappa tycker du är fin iallafall... Ply

2008-12-29 @ 22:43:10
Postat av: Gunilla

Du är allt söt, jag förstår inte varför Marcus står brevid mig och skrattar. Vad var det du hade i handen?

Vi önkskar dig Gott Nyttt År!!

kramar från mig och marcus

2008-12-30 @ 17:40:05
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-30 @ 17:44:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0